Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Pseudonym synonym - 8 januari 2009 12:39

Dagen idag har varit storslagen, solen var tyvärre inte framme men ack så vacker den molniga himlen var. 15 minus o två timmars skogspromenad. Number one man o scarface var överlyckliga i snön.


Fick en inbjudan från vänsterpartiet igår, en lagomt radikal grupp att delta i men jag vet inte. Jag har inte funderat så mycket på min politiska tillhörighet men i ärlighetens namn så tror jag vänstern passar mig bäst. Kanske ska man ut på barikaden  o kämpa mot mammon? denna jagganauth som krossar allt i sin väg med komersialism och konsumtion.


nej huga nu ramlade jag tillbaka i mitt gamla snurr, jag ska ju skriva om det senaste modet och vilken frisyr som passar bäst på blinddate. tyvärre har jag inte så stor kunskap om mode, inte heller hygien och blinddate. Min filosofi när det gäller damer har i alla fall tidigare varit att sätta på allt som rör sig. Passar dom i kjol är det fair game.

De enda blindatsen jag varit på har väll vart på krogen när man vart så packad att man inte såg va fan man stötte på.. Mornarna därefter kunde bli riktigt hemska. Jag har ärr för livet efter mina strapattser.


Mitt råd blir väll därför till den som nu ska på blindträff att skaffa dax-vax o kleta in i pallet samt en 70:is virre.. Modet för män är d jeans o t-shirt som gäller, bonus är on man kan skönja svettfläckar och ha en senaps fläck på bröstet. Kvinnor bör ha den lilla svarta (tajta) samt överdriven sminkning. Ögonfransarna bör se ut som dom är doppade i ett oljefat, gärna klumpiga. Mycket puder, gärna ett par nyanser för mörkt så man ser vart pudret börjar. En aning rouge är aldrig fel...


så detta var tipsen för idag..




Presentation

Omröstning

Ska Ante köpa Borats "mankini" och vandra på Beachen i sommar?
 Det vore mycket sexit.
 Men lägg av, jag vill inte bli synskadad.
 köper du en så köper jag en...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards